星期二, 6月 26, 2007

(314) 見工4

18:50到達了RECEPTION很靚的TOSHIBA。填好APPLICATION FORM後,一個人坐在WAITING ROOM等候。等下等下,抬頭一看,原來已經19:30。生怕ADMIN是忘了還有面試,所以我便決定到RECEPTION查問一下。怎料……一個人也沒有!
好不容易等到有人經過,我就和他說了我的情況。可惜,隔了5分鐘又5分鐘,還是一個人影也沒有。終於,19:50,ADMIN姐姐出現了!面無表情地說了一句「唔好意思,要你等甘耐」,就叫我入了會議室面試。例牌和一日本女人「閒談」了半個小時便離開了。
原本很期待這次面試的,因為聽說TOSHIBA的待遇很不錯。但要人等了差不多1個小時,而自己一個人在WAITING ROOM又完全不知道發生什麼事,最怕是他們忘了還有人在,一不小心鎖了大門就糟糕了!要人等,起碼也應該交代一下說「唔好意思呀,我地有其他INTERVIEW,麻煩你等一等呀」。你的時間寶貴,我的時間同樣寶貴!就這樣,沒有交帶的ADMIN就破壞了我對這家公司的印象了。

7 則留言:

Wai 說...

成年先得五日假, 算吧!

匿名 說...

toshiba咪同k同學做同事?

匿名 說...

哈哈,你去左邊間toshiba呢? 係咪北京道1號? (我公司果度)有次我媽咪去一個長輩親戚度拜年先知原來我個表舅父(佢個仔,其實只係大我4年左右...)都晌toshiba,不過係旺角果間。唔知你去邊度in呢?

不再thin的阿thiN... 說...

係呀,北京道一號呀!好似好靚同埋好大甘!!不過agent話你地公司根本都唔急要請人,所以有排in,會慢慢揀人!

匿名 說...

而家成日都請人,我走左一陣已經有成堆我未見過既新面孔喇!! 我成日懷疑到底有冇咁多位比人坐~
如果係日本女人in你,咁我諗我知道係邊個部門請人喇...

不再thin的阿thiN... 說...

你地公司係咪擴充緊呀?好似成層都係你地架,甘個OFFICE咪好大?
你幾時返香港呀?8月的"O盆"會唔會返黎呢?

匿名 說...

而家公司既人數已經係我入去時2倍幾喇!!個OFFICE真係幾大,不過D位都坐得好滿下喇喎...
我7/7返香港,因為朋友結婚我7/8晚去飲呀,不過7/9下晝就返日本喇。
8月假期我去台北呀,唔返香港,可能年尾先再返喇~