星期三, 6月 13, 2007

(303) 見工3

昨晚6時多,Agent來電叫我今早去interview。
地點是很有歸屬感的尖沙咀Gateway,公司是Fuji Xerox。
9時半準時到達(原本應該早15分鐘到達的,結果拖下拖下險些遲到),循例見了人事部和採購部的經理,然後再見日本人總經理,整個過程歷時個半小時。內容也是那些啦,問以前的工作經驗、性格上的優點與缺點、如何處理工作上會遇到的困難、將來的路向等等。全部也是吹水啦!當然在吹水之餘,不忘在適當的時候展露禮貌的笑容。
Interview完結後,搭Lift落2層,去到我最愛的舊公司。和她們吃過午飯後,回家不久,便收到agent電話,說Fuji Xerox覺得我很適合。其實我對她們公司亦好有興趣,福利不俗,工作內容亦算理想,可惜人工方面……是一個問題!
如果你係我,會否接受Offer呢?
其實大家找工作時,會放什麼在首位呢?
人工?
公司規模?
福利?
工作內容?
前景?
地理位置?
還是有其他更重要的因素呢?

4 則留言:

匿名 說...

我覺得工作性質好重要呀!
若果那些工作你不想做,而人工又唔ok,試問又點會做呢?
福利,工作地點都重要,所以我覺得你先要想係鍾唔鍾意這工作先再決定啦.

匿名 說...

如果係而家嘅我呢, 我會選擇穩定及適唔適合自己, 其次係地點和人工...
(人工方面講緊嘅係差距唔太大嘅情況)
查實最重要係睇下自己最想要嘅係咩囉....
你要諗下你當初離開舊公司時係為左咩野而離開, 咁你自然會知道大慨答案咩架啦~

萱萱媽媽 說...

我覺得如果人工唔係比相像中差距太遠而其他方面都ok的話, 何不試試?!

嘻嘻, 對我自己而言:
地理位置(近屋企)同工作時間(準時收工, 冇OT, 冇出差)最重要...
之後係人工->工作內容->公司規模->福利->前景(我實在太冇上進心了)

匿名 說...

我既選擇通常係徘徊係
1) 開心
2) 錢
之間既
如果個一年既目標係要錢,就咩都唔理,一味要人工高
地點,辛苦,出差個d,都冇咩所謂咁lor