星期三, 6月 27, 2007

(315) 舊情復熾...

......

7 則留言:

匿名 說...

舊情??復熾????咁我呢?????

匿名 說...

好期待...大期待!!!
期待你和舊愛火速復合,你地實在太...匹配!
時間配合得天依無逢呀!
襯你同新歡的感情尚淺...正所謂長痛不如短痛啊~~

jaztamama 說...

亞su講的絕對同意!
但客觀的說...真的要想清楚是否一時衝動之情,還要想想會否再度為同一理由而分手,免得期待的人再次失望落淚吧...

匿名 說...

雀仔,不用擔心。公主今時今日所追求的東西好像有所改變呢!

匿名 說...

都係個句支持你,但當然好期待啦.

匿名 說...

雖然我們只能在一起很短的日子, 但是我真的捨不得妳離開。當我們第一次見面時, 妳真的吸引到我。當妳說妳願意和我一起時, 因為終於找到合適的人選, 我個心開心到跳咗出來! 可惜,經過更加深入的了解後, 妳話要捨我而去! 天啊! 點解你要咁對我!

點都好,真的很高興知道妳的舊愛能夠俾到妳溫暖和歡樂。妳都係去做番妳舊愛的公主啦! 最後, 吾知妳將來會吾會當我係妳的舊愛。。。我們有沒有真的愛過?

匿名 說...

嚇死我啦
好彩有海倫同學解畫!