星期四, 6月 14, 2007

(304) 我

我,
從來也不冀望在事業上有很大成就;
從來也沒有想過要做一個事業女性;
不喜歡到內地出差;
不喜歡時常超時工作;
不喜歡複雜的人事關係;
只想過平穩的生活;
可以說我沒有事業心;
也可以說我甘於平淡;
但這個,就是真實的我!

6 則留言:

萱萱媽媽 說...

其實人生最重要是活得開心...你就正正是一個快活人, 成就多大!

不再thin的阿thiN... 說...

唔知點解,見到你哩個留言,居然有想喊的感覺...

匿名 說...

其實我都有同感,或者其實本來我地就係一個快活人,成就不單是取決於工作. 正如sherman咁講,活得開心是很重要的.

匿名 說...

典~ 時時都覺得好神奇,果然係物以類聚
冇事業心既我身邊會有好多冇事業心,要懂得生活,唔只係生存既朋友,例如你~
幾good﹗

匿名 說...

athena,我成日都覺得工作係超級身外物呀, 係唔太值得為左呢樣野太煩同唔開心。哈哈, 可能我都係覺得有極多極多野比工作重要, 又或者係因為我怕辛苦,又或者我既滿足感係來自工作以外既野,有時間都想做D自己真係鍾意同埋會開心既野多D。人人都有唔同既取向, 只要自己覺得OKAY就可以,相反如果迫自己去違背自己既意願, 我覺得好慘架, 短短幾廿年命仔唔去過自己喜歡既生活好浪費呢。最緊要開心啊~

不再thin的阿thiN... 說...

多謝大家既關心啊!
諗諗下,都係而家搵份輕鬆D既工,有時間去進修下比較好! ^^