星期一, 6月 25, 2007

(313) 新工

休息了2個月,今天終於又要再投入工作了。
拿到Staff handbook,當然急不及待看看自己將會有什麼福利……看似不錯;
看到自己的座位,背對著窗……不俗;
枱面寬闊,有partition,還有一個大櫃……好;
同事,很多太太級和叔叔,幸好同TEAM的也有年齡差不多的女生……還可以;
公司氣氛,頗靜,通常只聽到打字聲,雖然偶有閒談的聲音,還是太靜了!是因為全部也很忙嗎?……不太好;
上網,除了公司電郵,所有電郵服務也被BLOCK了。由於不清楚公司會否TRACK員工留灠過什麼網頁或傳送過什麼電郵,所以不敢隨便上網……可悲;
講明不可以著拖鞋……可惜;
同部門的同事似乎每天也會OT到7,8點,和面試時的甜言蜜語果然有所出入……可憐;
我的人工本身已經低,要超時工作,自然不太高興!
OT,有時還好像是奉旨員工要OT似的,實在是一個太差的習慣了。
我,以現時的人工待遇,會待在這裡多久呢?

7 則留言:

jaztamama 說...

thin:加油吧!每間公司總會有好有唔好嘅地方,努力嘗試去包容佢嘅壞同發掘佢嘅好啦~!

匿名 說...

雀仔有見地,去到邊都有佢衰0既一面。百忍成金.....

匿名 說...

畀兩個星期觀察下,如果真係唔o岩就好快d 走喇, 無謂浪費大家時間,係o米?

匿名 說...

若果真的不適合就真的不要浪費時間,而且最重要係你點睇.點都好都會支持你.

匿名 說...

其實你以前係x立公司都狂ot
所以我覺得$當然仲要
但有無一班好同事對你來講似乎更重要

比少少時間看清楚吧
.
我已經癡住左而家間公司
因為唔洗ot
原來係一件十分幸福的事

萱萱媽媽 說...

不要浪費時間,我等你呀~~

匿名 說...

呢份工唔岩你架, 走啦.
返來我們懷抱吧!!