星期六, 6月 16, 2007

(306) 「小姐小姐…」(2)

日期:2007.06.15(星期五)
時間:下午2:15左右
地點:佐敦地鐵站

男:「小姐小姐,希望你唔好介意,我地係搵眼鏡MODEL架。」
我:「唔好意思,我暫時無興趣。」
男:「呢張係我咭片,不如你留低電話俾我地呀。」
接過咭片,一看,和上次在尖東遇到的「星探」是同一間公司的。
我:「嗯,我都係無興趣呀。」
準備走之際,男人說:「甘你俾返張咭片我啦!」

疑惑1)一睇就知我唔係十八廿二啦,仲當我係一個會發明星/MODEL夢的妹妹仔呀?

體會1)騙徒真係無處不在架!
體會2)要環保呀,無用既「廢紙」唔好要呀,要俾番人地呀!

5 則留言:

Wai 說...
此留言已被作者移除。
Wai 說...

佢地個webpage好pro呀! 好多“talent” 和“model”都係得零歲同零體重。

試問邊個可以和佢地比。。。

匿名 說...

講真係咪真係又咁多小妹妹會中招呀?我真係唔信點解會有人中招囉.好多時係街有人派野我都未必會理,更何況係這個.

不再thin的阿thiN... 說...

咪係lor!!甘佢地靠咩去賺錢呢??

匿名 說...

我試過見過張卡片係
用label遮左舊個名
寫自己個新名上去
.
.
.
無野呀.....