星期日, 12月 03, 2006

(100) 垂涎三尺:菠蘿包&雞尾包

2006.11.26(星期日)
超正麵包出爐啦!
星期日和朋友去怪師傅工作坊學做菠蘿包和雞尾包。做法不算太煩複,希望遲些有空可以在家實習一下。老師讚我熟手,還叫我負責為大家量材料(不是太大才小用了嗎?呵呵!)。焗了九個,個個美味可口,爸媽也讚不絕口,說比麵包店的還好吃!(^_^)v

焗了8分鐘後的樣子

完成品!超級好味!!!!!

3 則留言:

萱萱媽媽 說...

嘩!好正的菠蘿包呀! 我真係非常之鍾意食架, 有機會請教教我吧!
一個很久沒有用焗爐的人

不再thin的阿thiN... 說...

我要快D再自己試做一次呀!否則生疏左,就唔記得點做架啦!!
你個焗爐一定係好寂寞啦...不如送俾有需要的人啦!呵呵~

匿名 說...

本來都有想過要整下等自己唔會忘記,但真的沒時間,我估我都係要整時會唔記得左,到時再問你呀!