星期四, 12月 07, 2006

(109) 阿tHin狂想曲1:羽毛

今早吃完McDonald’s早餐後,走著走著,突然想起些無聊事,禁不住自己一個人在街上笑了出來(但現在卻完全記不起自己為了什麼事而笑...汗)。
在等過馬路時,忽然,看見一條白中帶啡的羽毛從天而降,令我想起電影<天使>中的情節:當天使經過,她便會留下一條羽毛。當時,我真的覺得守護天使就在附近! 但可能其他人看見羽毛,只會想:希望不是禽流感雀鳥所遺留下來的羽毛吧… …
想像力太豐富也不知道是好事還是壞事,但我居然可以為了這件羽毛事件而開心了一個早上,白日夢,總算是有點自娛作用吧!(笑)

4 則留言:

匿名 說...

可能就係因為有天使,所以你忽然開心﹖﹗
唔知天使係深田恭子 定係 金城武呢﹖

不再thin的阿thiN... 說...

係咪電影"薰衣草"入面果個天使金城武呀?呵呵呵~我諗一定係佢啦!!!

萱萱媽媽 說...

無論係邊個都好, 開心了一個上午已是一件好事啦!
P.S. 我考慮送聖誕節你一條"雞毛掃", 到時咪日日都有好多個天使在你身邊囉! ;P

不再thin的阿thiN... 說...

sherman,你誤會晒啦!!
雞毛掃又點同天使的羽毛呢?
我見到個條真係好靚架!!! (^_^)v