星期四, 12月 07, 2006

(112) JAS Gathering

(攝於大尾篤燒烤王)

不知從什麼時候開始,我就成為了大同聚會的發起人(可能是因為太清閒吧!:P)。老實說,起初我是頗享受這項任務的,反正只是打打電話和預約場地等瑣碎工作。但隨著同學們的參加意欲漸低,又經常發生「臨時有事」的情況後,開始有點心淡。自此,所有活動都只發電郵通知,若然在msn碰到便會再知會一聲,否則,一律採取「不積極邀請策略」。總之,就不會再逐家逐戶打電話了,你估下下被人拒絕很好受嗎?當然,仍然有不少積極參與的同學們,為了聚會而推掉其他約會,真的非常感激她們的支持。
上一次聚會是12月2日,再上一次是8月5日,下一次應該是明年3、4月了吧。期望下次有過半數同學參與…… 不過無論人數如何的少,我仍然不會放棄搞聚會的,因為我知道,若然大家也躲懶不去聯絡的話,友誼很快便會淡下來,畢竟人海茫茫,有緣和大家做了三年同學也不是一件偶然的事,期盼大家用心珍惜。

6 則留言:

匿名 說...

我都覺得約人真的好難,而且我都好認同你的講法,若果沒有人再約就自自然然不會出來來. 我都有類似經驗,現在真的希望可以搵番d同學仔呀!^.^ 大家一齊努力呀!

匿名 說...

之前呢,我都會做下聯絡人
但係真係心淡lor
雖然咁講好衰
但係真係有時見大家一場同學
就叫下啦
點知有d人好似好係野咁
又要諗下又要彈三彈四又要話貴
又要一味否決但係冇提議又要飛機...
好在有你呢個有心人
我呢d自閉精先會見下個d 「同學」呀﹗
多謝你呀~

不再thin的阿thiN... 說...

海倫,8月個次其實係你ORGANIZE架!個次有過半數人出席呀!!勁!!

匿名 說...

多謝多謝!讓我做支持o既同學仔啦

匿名 說...

海倫同學
你唔好同我爭做自閉精喎!

不再thin的阿thiN... 說...

你地2個唔好爭住做自閉精啦!!!
我唔想我身邊既好朋友都叫自己做自閉精啊!!呢個名好潮咩??