星期四, 12月 28, 2006

(134) 哈迪斯,再見了!

挨了這麼多年,終於趕在06年全面撤離香港。
上一次光顧是7月28日,灣仔分店。味道一般,包不夠熱,但那天的情景,會銘記於心。
沒有想過5個月後的今天,會是哈迪斯的最後一天。期望有天可在別處跟你重遇!

最愛哈迪斯薯圈的傷心人上

(相片來源:明報)

6 則留言:

匿名 說...

我以為你咁神心去左添
.

連左線但係咩網都去唔到
猶如折了翼的鳥兒啊
嗚呼

不再thin的阿thiN... 說...

我真係想去架...
不過家姐同姐夫特登飛返香港食餐飯, 我無理由唔join, 自己走去食哈迪斯架麻...
再加上病左... 勁咳... 想去都去唔到...
可惜... 可惜...
請問美國係咪仲有好多哈迪斯架呢?

銀,你可以寫一篇INTERNET對生活的影響呀!!

匿名 說...

美國應該仲有架
係香港無晒啦
賺唔到錢...
mk間mos好似開左了

不再thin的阿thiN... 說...

係呀,binka話好似30號開左!唔知係咪又會排長龍呢?

匿名 說...

我反而對哈記冇mut感覺……我係專記?忠心支持者……﹙當我選擇食快餐?時候……﹚

jo

匿名 說...

i mean,麥記……

jo