星期一, 12月 11, 2006

(118) 阿thiN狂想曲4:做得善事多會靚D架!

一直也相信相由心生,所以在街頭碰到什麼賣旗、賣月餅、賣曲奇、賣獎券,我也算是「不遺餘力」。但隨著很多報導指出有些美其名是慈善團體,但實質只是騙人的技倆後,現在我只會捐錢給那些名字較為人熟悉的團體。
上星期六相約姐姐到海港城逛街,見到芝芝正在為香港血癌基金籌款。只要捐出$160,便可以得到芝芝一隻,再加$30更可以和聖誕芝芝合照。既可做善事之餘,又可「趁機」擁有多一隻芝芝,世上最完美的一舉兩得,實非此舉莫屬了。





6 則留言:

monbibi 說...

thina...
i bought that mcc also.
heehee...

匿名 說...

我仲未買呀!>.<

不再thin的阿thiN... 說...

cell,食完LUNCH就去買啦~就係你公司樓下之麻!!真係好靚架!!

匿名 說...

我都想話你知
點知你已經去埋添

匿名 說...

唔記得發表下謬論添
做善事既最高景界
係不求回報
做完之後就唔記得自己做過d咩

不再thin的阿thiN... 說...

un,我還未到那個化境呢...
我仍然係有欲有求,為左芝芝才去做善事... >_<