星期三, 1月 03, 2007

(139) 情

電郵,相片,MSN對話,全部也刪除了
乾乾淨淨
要斷,必先要做點門面功夫
把看得見的都刪掉
然後再慢慢清洗心中的感覺
已下定決心
不會做任何遺背自己感受的事
那怕會被人說我無情,處事不夠成熟大方

「所有的不快樂,都來自於忘了自己是誰,做自己不難,比做別人簡單」
「失落與不幸的時候,不妨就這麼想吧:是上蒼給我一個機會,讓我看清自己曾有過的幸福,也讓我懂得把握即將來臨的幸福」(吳淡如)

6 則留言:

萱萱媽媽 說...

對呀~幸福就在前面, 勇敢向前行啊! 沿途還有我們為你打氣...

匿名 說...

我也曾經很害怕別人說我無情,因為當兩個人分開了,我選擇了不再見面、不再給對方假情假意的機會。可是卻忘了切斷雙方的連繫。妳要加油!這個世界上只有妳自己知道妳要甚麼,要努力爭取!

不再thin的阿thiN... 說...

sherman,甘萱萱會唔會為我打氣架先?
yukuli,你講得岩,最慘係"雙方的連繫"呀!如果...如果你已經將A同B不經意甘associate埋一齊,見到A就會想起B,你會點做呀?

匿名 說...

你還記得當日自己是為什麼與他分開嗎? 是他待你不夠好,還是因為他不忠實? 你只需記著:You deserve better!你所發現的真相只再一次証明他待你真的不夠好而已...不要為已經知道的事情傷心...

誠如你自己所說,這件事沒有人錯。所以,愛過就當上了一課,見到想起,他也只是一個你曾經愛過,但已經不愛或不想再愛的人罷了。

女生是懂得愛自己,因為只有這樣,別人才會愛你!知道嗎?

匿名 說...

雖然你唔係問我...
但我會實行鴕鳥政策
如果只係LINK到A一個人咁大把
我會選擇連A都唔會見
如果你見到A會覺得唔舒服既
我覺得唔好勉強囉

我有個例子...
最近我見返個EX
哩幾年都完全無聯絡
但佢識得我BF
所以仲知道哩個人既存在
早排佢地幾PAIR人約去玩
我BF都問我介唔介意
我諗過左咁多年又一大班人無所謂啦
去到見到面
連朋友既感覺都無
好似只係一大班人出黎見過幾次既普通人

我自己個心完全明白:
1)我而家有個好男友
2)我已經唔恨哩個EX,亦無任何感覺
3)EX而家個GF就係o個陣分開時所結識的女,但我知道當時件事唔多關個女仔事

但o個日見到佢地完全唔想同佢地講野
尤其係個女仔(個女仔應該唔知我係邊個)
所以o個日成日無理過個女仔
不論講野定係望佢,直情係無視

有d人可能會覺得咁小氣又幼稚
講完個例子都可能代表唔到d咩
不過我覺得有時候係唔係好傷害到別人既情況下
都要顧及自己既感受
如果做左唔會有好大效益
而唔做又唔會好大損失又可以令自己舒服d既
就唔好違背自己啦

想到唔開心既地方
諗下自己有幾咁好既屋企人
自自然然就唔會咁易為唔值得既人傷心
(好長添...)

萱萱媽媽 說...

萱萱一定會為你打氣架! yeh!!!