星期日, 1月 21, 2007

(168) 來勢洶洶

病菌要來的時間,擋也擋不住!
星期五仍然精神奕奕的和朋友打邊爐。星期六起床,感到喉嚨有點疼痛,黃昏時份,約了朋友吃飯,但在乘車途中已感到不適,結果在等位時,忍不住先行回家。去了看醫生,原來發燒了。吃了藥,九時已躺在床上,但到十一時仍未睡得著。
朝早醒來,打電話給醫生,他叫我再去診所一趟。睡不著,原來是因為一直未退燒。經再次診斷,發現患了流感,又名比較嚴重的上呼吸道感染,發燒可能會持續2、3天。他還說:「睇你甘樣,一定唔係冷親,十成係俾人傳染。」最近那麼多人病,出一出街都已經感染到病菌。(>_<) 我要快點痊癒啊!!星期五還要做姊妹的啊!!

5 則留言:

匿名 說...

thin~都話一冇打開流感針就會中招呀!
都係公司好^.^
你要快d好番呀!星期五我要為你地影好多張靚相呀! 掃除病菌...

匿名 說...

oh
快d好返啊
哩個禮拜好返都好
出街都帶個口罩啦
抵抗力弱要先保護自己
星期五先可以去玩架!!

匿名 說...

poor athena!! get well soon!!

匿名 說...

多d休息, 飲多d水, 試下食d維他命 C ar.

不再thin的阿thiN... 說...

阿CELL,又係喎,甘多年係日立都無試過流感...支針果然有效!!
UN,我今日都有戴口罩返工呀...好焗...不過對個喉嚨應該會有好處,唔會甘易咳!
SUMSUM,你都要小心啊,澳洲好熱呀!!!!
黑熊,我都諗住會食D康鈣C,加速痊癒!