星期三, 1月 31, 2007

(179) 同Dreams Say No!

是日有所思,夜有所夢嗎?
1)仍未決定旅行的出發日期,又想在last minute才訂平機票,結果夢見家人和我pack好行李,準備出發,但發現還未買機票!
2)朋友上週剛從廣州回港,我就夢見自己搭直通車去廣州探親。
3)這個比較奇怪,居然夢見朋友的男朋友說要到意大利定居!
每晚盡是發很多奇怪的夢,這個「習慣」,已經纏繞了好幾年,天啊,何時才可以賜我一個無夢的夜晚呢?夢得太多,每晚就好像在自編自導一個個短劇,整晚也沒有休息過。什麼Sweet Dreams,Nice Dreams,通通都不要,我只想要No Dream!

6 則留言:

匿名 說...

哈哈, 我又係由細到大晚晚發夢, 連幼稚園時一d夢而家都仲記得...我成日覺得自己好似廿幾年來冇訓過覺咁...
中醫話我肝火太盛所以咁喎...(你以前介紹我去深水土步果個女醫師)
你學識多d中醫知識後可能會對我地呢d死症有幫助呢~

不再thin的阿thiN... 說...

中醫說要疏肝,甘就會睡得好!其中一種有疏肝作用的食品就是花茶...
你在日本也睡得不好嗎?

匿名 說...

我很少發夢, 最近一次差不多是一個月前.... 在睡覺時沒有夢, 在生活中也沒有夢.
夢的特色是一覺醒來什麼也沒有, 但既然做成一個困擾咁的確係煩, 在你的夢中你是否能作主導? 可唔可以用第三者角度當睇輯戲? 或者自編一些劇本? 幾年前的你在做什麼呢, 為什麼從那時開始常常有夢?
- 給你問題多於意見.

不再thin的阿thiN... 說...

黑熊:我D夢10個有8個都係好無聊架!總之就係奇怪既夢啦!而我多數都係會INVOLVE其中的,好少話會以第三者角度睇架喎...至於幾時開始發甘多夢,做過D咩...我都唔知呀...總之個腦就好似係會自己不停係度轉甘lor...

匿名 說...

其實我都成日發夢呀!但據我所知,人每日瞓左之後都會發夢,只係你醒生還會記得那夢與否.當然你醒後仍然記得的話,則代為你睡眠質素不好.坦白說我亦不知道解決方法.

不再thin的阿thiN... 說...

cell,我都有就成日發夢呢個問題睇過D書,的確如你所講,人人夜晚其實都會發夢,但"正常"黎講,係應該唔記得架...>_<