星期一, 1月 29, 2007

(176) 勁無聊MSN對話

朋友問:「今日寫左BLOG未?」
我:「未呀,諗唔到寫咩,有無好提議?」
朋友:「寫我既缺點啦,應該有好多!」
我:「……」
朋友:「例如太聰明啦,太靚仔啦,等等……」
我:「你有甘多缺點,我係咪應該同你絕交呢?」
朋友:「我都唔想有呢D缺點架喎!」
我:「甘我唯有原諒你啦!」
……
我:「你有無宗教信仰架?」
朋友:「mnnnn……you know i am 天主 when i was young……」
明知道他只是漏打了天主教的「教」字,但那一刻,忍不住對著螢光幕笑了出來!
噢,原來,我有一位如此神聖的朋友!
教我從今以後如何去面對這位朋友好呢?
(以上對話經朋友同意才POST出來的,而這位朋友就係粉紅戰士啦!)

8 則留言:

匿名 說...

d 咁o既人快鬼d 同佢絕交啦!

不再thin的阿thiN... 說...

但無左粉紅戰士,就五缺一架啦噃!
by綠戰士

匿名 說...

哈哈﹗真係勁無聊﹗
真係勁神聖﹗但係我想知佢小時候係天主,點解大個會變左台灣小天王既﹖

匿名 說...

甘多缺點, 同佢絕交啦! and he said he is天主tim ... huh....

Still can't discover what 優點 he has... although I have known him for 2/3 of my live...

紅戰士

匿名 說...

藍戰士參上!!!!
拿,4位戰士,俾足晒面你地喇!大家都知我平時係唔會留comment架啦~
粉紅戰士多缺點,零優點,至緊要係神聖既天主!!真係唔到我地唔服!!!不愧為我們的leader~~~ Pinky Gay萬歲~~~~~~~
繼續退隱番先~

不再thin的阿thiN... 說...

leader... 唔係紅戰士咩? 佢通常企係中間架噃!

搞唔清leader係邊個而感到羞愧的綠戰士上

匿名 說...

Pinky Gay 係 天主, 又係 台灣小天王 又靚仔 又多缺點 真係要 [唯有] let him be The One 啦.

Leader Pinky Gay Gay 萬歲!

匿名 說...

其實我都唔知點解我有咁多缺點!!! 但不可改變的事實.. 唯有請神(或自己)不要給我太多缺點!!!!!

by the way, it tooks me almost 10 mins to write this message. Really need to learn chinese typing.

粉紅戰士