星期四, 1月 11, 2007

(157) Family Trip

昨晚和媽媽談及我的旅行大計,她也舉腳贊成,只是不停叮囑我:
「一個女仔出門要小心啊。」
「千萬別穿得太光鮮。」
「要小心證件啊。」
然後,突然對爸爸說:「我想陪阿女去旅行啊。」
爸爸看了我一眼,說:「不如一齊去旅行啦。」
就這樣,一個「個人遊」變成了一個Family Trip。
但經驗告訴我,媽媽的決定不時也會有變卦的……但無論如何,旅行是一定會去的,分別在於人數和地點而已。
這一刻,很想很想去看看我的神殿哩!(心情興奮中!!!)

7 則留言:

匿名 說...

嘩!講真定講笑呀?我唔知你話想去的地方是否跟我一樣呢?^.^
不過一家人去旅行都不失為一件開心的事.

匿名 說...

幾時呀?

不再thin的阿thiN... 說...

我的神殿,當然係希臘啦~
時間呢...遲d話你知,還在planning中!

匿名 說...

唉,咁我祝妳順利去倒,唔會好似我咁……

匿名 說...

唔好諗,快d去~
你既神殿故之然宏偉(如果你有睇週未既星矢...),重點係小島及其氣氛,呢d就真係度假啦~
早排同爸媽去旅行,突然發現我心目中40幾歲既佢地,突然老左十幾廿年,好驚,好心慌。我諗我地呢個年紀再唔同佢地去就好難有機會...就算去到,都去唔到遠~
所以都係個句,快D去~

不再thin的阿thiN... 說...

我本來諗住一個人靜靜去旅去,但諗諗下其實我根本就唔鍾意一個人去玩...一個人去,可能只係純粹扮型?!哈哈!
而家爸媽同我一齊去,有個伴之餘,正如會長所講,應該趁有機會陪他們多一點,而且他倆都不喜歡鴨仔團,呢個責任當然應該由好free既我黎擔當啦!(^_^)

萱萱媽媽 說...

一家人去旅行絕對係一件勁開心的事...自從我幾姐妹各自有家庭後,因為各自要為口奔馳,又要照顧家庭, 一齊去旅行變成一件大難事了! 好羨慕你呀!!