星期二, 1月 16, 2007

(160) 悶?

和朋友晚膳,又聽了一個對感情感到困惑的女孩的故事。
突然,她問:「你唔拍拖,唔會覺得悶嗎?」
呆了兩秒。
悶,當然會啊。
但我正努力的建立自己的興趣,
閒時做蛋糕;
租套想看的戲;
約朋友看話劇;
看看書;
唱唱K;
逛逛街;
和朋友在MSN上閒聊,
雖然盡是無聊話題,
但偶爾可以對著螢光幕傻笑,
其實也可以好開心。
沒有男/女朋友,也總要活下去。
總不成要靠依存著別人才肯定自己真的活著吧。
當然,快樂的拍拖可以令平淡的生活錦上添花。
但現階段既然沒有,就唯有隨遇而安。
特別鳴謝這段時間時常陪伴我的好友們,還有新相識的朋友。
人,果然是可以沒有情人,但不可以沒有朋友!

4 則留言:

匿名 說...

其實我都有聽到d朋友成日都咁問我,但我又可以有甚麼回答好呢?
總之現在一個人也很開心就ok....好多事都係隨緣吧...

匿名 說...

咁你唔問返你朋友,你拍拖唔悶咩﹖
要悶起黎,做咩,同邊個一齊都悶啦,傻豬

匿名 說...

拍唔拍拖都會悶架啦
如果要某一個人係度
先唔會覺得悶
咁就會係一件好可怕既事

匿名 說...

你朋友前世係青苔定地衣呀?要依附人先覺得唔悶?我依家覺得一個人都不知幾輕鬆,我想做mer就做mer!