星期三, 1月 31, 2007

(180) 追魂CALL

1月24日(星期三)
一個只會在大同GATHERING上才見到,一句起兩句止的同學,居然SEND了一個SMS給我。內容大致是最近上了一個COURSE,覺得很有用,想和我分享。由於我知道她正在上什麼「自我提升」的課程,所以便回覆了一句:「Sorry, not interested in it. Hope you enjoy the lesson.」。很無情的一句,但確是我的心聲,亦表明立場。
1月26日(星期五)
午飯時,發現有miss call,原來又是她。還有留言,叫我覆電話。我當然又再次無情地無視了她。
1月27日(星期六)
和大學同學BBQ,發現原來她也有聯絡YUKURI,但以「唔開心」為由,「引」了YUKURI外出見面,結果她就開始SELL自己所讀的COURSE了,令YUKURI有被騙的感覺。詳情不便多提,但有一點令我對那個COURSE感到反感。聽說上堂時,其中一個環節是要把自己的缺點說出來,而別人也要勁批評自己的缺點,直到你喊為止!不是有點過份偏激了嗎?還是這就是所謂的了解和釋放自己呢?
1月31日(星期三)
午飯後,電話在震,看到她的名字閃現在螢光幕上,望著電話,直至它震完為止。又留了言。
放工,又打來。始終沒有接聽,更本能地CUT了她的線!>_<

朋友說,我有點「親和力」,令人想和我做朋友。朋友未免有點誇張,只能說我的同性緣不錯,所以身邊九成九的朋友也是女孩子。
其實可能她並沒有做錯任何事,但不喜歡就是不喜歡,無謂勉強自己去和所有人做朋友!但這樣,令我不敢搞JAS GATHERING啊!也許是時候引退了,讓其他同學們做搞手。可能有時因為會聯絡她,叫她參加GATHERING,而令她錯覺地以為我是一個好人吧?其實我是一個無情的壞蛋!看到我的SMS就知道了!春季GATHERING,要靠其他同學們了,但要小心被煩倒啊!我要罷工!(是否太鴕鳥政策呢?)
至於自我提升,我自覺還不錯啊,不用借助外力來提升,她的好意,心領了!
她,令我想起一個保險界「朋友」。在表明我已經買了一個很全面的保險,已沒有餘錢買她勁SELL的基金後,保險朋友從此便沒有再找我了。
但她,未免有點鍥而不捨......(汗)

12 則留言:

匿名 說...

你狠狠地拒絕佢罷啦!你睇~又唔見佢O黎搵我!(不過可能佢無我電話...)

匿名 說...

我都有類似既煩惱... 你估你那個嚴重d... 還是我呢...!!?? 哈!!

TingTingTing 說...

我覺得那位'人兄'利用友誼去'找著數'的行為實在要不得.
你不要理她,你理我吧.

不再thin的阿thiN... 說...

我想佢自己知難而退呀ma!
昨日,聽聞另一位同學仔都接到"她"的追魂call啊...

奇雲,你個單..."杰"好多噃...

tingtingting,我梗係會理你啦!我地識左...原來成20年啦!!!!好恐怖!!!!!

TingTingTing 說...

嘩!又真係幾恐怖!廿年啦!
我都由以前既電視機,變了今時今日好潮的LCD Mon lu!

匿名 說...

係咪佢唔明白有人成日miss自己既call就係拒絕既表現呀﹖
不如你接佢電話,同佢講清楚啦!
有親和力既你,表現你冷酷無情,壞人既一面啦﹗

不再thin的阿thiN... 說...

佢明明點名話好鍾意海倫同學同埋binka,但反而無call你地2個...唔通只係證明其實佢好憎我,覺得我好唔掂,要"自我提升"?
今日佢無call我啦,係咪安全架啦?
raku,你估佢唔驚你既"絕招"咩?呵呵呵~

匿名 說...

YEAH!!
我今日都收到電話!

monbibi 說...

oh...
我好知li位同學係咪我諗既人...
haha...
好在佢無我電話 :P

不再thin的阿thiN... 說...

甘既同學,其實得一個啫...
我...今日又收到佢電話...應該係佢打完俾阿un,就打俾我...我,仍然係無聽架!

匿名 說...

好明顯因為佢鐘意我,所以害羞啦﹗哈哈

不再thin的阿thiN... 說...

海倫,原來佢係甘害羞架咩??!!