星期四, 2月 01, 2007

(181) 錫晒你地!

今天收到朋友的電郵,說很喜歡看我的BLOG,看完令她心情開朗。她還大讚大家的comments很有趣!看!是您們啊!成為「阿tHin的台所」重要的支柱。即使我每天寫多少篇文章,倘若沒有您們的支持和留言,這只會是一個孤單的網頁;但您們的出現,令這裡成為一個互動的場所。多謝您們啊!^3^
~By不再thin的阿tHin~

10 則留言:

匿名 說...

I have to thank you you sin la. Your blog is very interesting and keeps me awake in the office. Keep writing! Good job!

不再thin的阿thiN... 說...

哈哈,寫blog係我既"正職"黎架ma...
朝九晚六寫blog...:P

匿名 說...

加油呀!

匿名 說...

支持呀~ 梗支持~

我今日...
行山吹親勁頭痛, .
食藥瞓覺都冇用,
星期一實返唔到工!

於是, 我如常...
上黎tHin Blog鬆一鬆,
即刻有人錫到燶,
甜過鮮奶木瓜盅!

掂晒 !!
(為左"掂晒", 我會繼續留言的)

萱萱媽媽 說...

我都係fans0黎架!go go go...

不再thin的阿thiN... 說...

jo,你好好文彩呀!!
我都成日睇你個blog架!
cell & sherman,多謝你地呀!!^0^

不再thin的阿thiN... 說...

btw,jo,你要保重呀!!

匿名 說...

Kiss you back!!

匿名 說...

我又上黎探妳啦~~

不再thin的阿thiN... 說...

多謝啊,大家甘忙,都仲成日黎探我!^^