星期日, 2月 18, 2007

(206) 爛玩精

感冒菌入胃,肚子不時「拿住拿住」痛。
晚上八時左右,打了電話給朋友說不能去花市了。吃過團年飯,便打算早點休息,免得病情惡化。
十時,收到剛從外地回來的朋友的電話,她說:「做咩唔去呀?我為左你地先趕返黎香港架!病?出黎行下就會好架啦,『牛』係屋企仲衰呀!」
耳仔軟,再加上心癢癢想到花市湊熱鬧,結果十一時半左右已經跟朋友在維園花市會合了。
行了個多小時,很焗,很濕,很熱,所以差不多一時多便離開花市,到天后會合「失散」的朋友們。坐了個多小時,K癮發作,結果又步行回到銅鑼灣,一唱便唱到天光,七時多才拖著極度疲憊的身軀回家。
爛玩精果然是不可以呆在家中的,出外走走才可保持身心健康!(^_^)

P.S. 小凡,我同邱比特唱K時特登點左「絕」黎唱,可惜,無將你既歌詞帶係身度,令呢首歌失色不少!

(零時零分的一刻!恭喜發財!!)


(買了一枝「永恆的桃花」(既吹氣版桃花)!好桃花,一枝便足夠了!)

(天后茶居)

(早上七時,攝於Neway CEO)

(哈哈,還有閒情和對面馬路的朋友們拍照)

2 則留言:

匿名 說...

個胃拿住拿住痛都唱到歌? 勁ar! 唔玩唔知身體好? :P
邱比特都講o左俾我聽! 唱K唱通頂我都好想試下... 可惜呢邊o的K好早打烊..
("打烊" - 係小六o尋晚打俾我時佢講o既.. 嚇o左一跳... 小六o的中文程度已經可以升中學喇!! 可能佢常常睇妳o地o既BLOG當温習中文..)
"令呢首歌失色不少" 哈哈! 慚愧,慚愧! 妳o地真係識tum人... 係我金豬年最好o既禮物, 多謝! :P

匿名 說...

你......!