星期五, 2月 23, 2007

(217) 年初六:飯局

2007.02.23(星期五)
今天如常四出見見好友,吃個開心飯局。
13:00 – 去了IFC和朋友的男朋友和海倫同學吃飯。由於賴床的關係,結果足足遲了三十分鐘才趕到……對不起啊!(>_<) 14:00 - 離開中環,去了灣仔和另一朋友吃飯。由於IFC太多人的關係,所以只是望著朋友吃,到兩點半左右才有第一啖食物落肚…… 15:15 – 維多利亞港愈填愈細,不消一刻便到達尖沙咀碼頭。 15:45 – 回舊公司探望妃妃和大佬。 16:30 – 到達朗豪坊,SHOPPING TIME開始。 18:00 – 去了做FACIAL。按摩好舒服啊! 21:00 – 和朋友們春茗,巧遇師弟師妹們。新港稻香,果然是GATHERING的勝地!






第一次見到西裝骨骨的PINKY!一如RED所言,迷死人啊!YELLOW,你有福啦!嘻嘻!




(左:海倫同學其實好上鏡啊!)
(右:妃妃,祝你日日都甘甜蜜幸福!)











(左:可愛的中同們)
(右:雖然記得大家的樣子,但記不起大家的名子了,除了恆恆和ANDERSON......)

6 則留言:

匿名 說...

多謝你黎陪食飯呀~~
好開心好開心﹗﹗
為無聊既工作生活加左5粒星星~~

不再thin的阿thiN... 說...

噢,海倫同學,實在太好了!呵呵呵!!

萱萱媽媽 說...

點解星期六公司會有人0既???

匿名 說...

恆恆隔離o個個係同我中學,個名係...eh...
再隔離o個個係做系會既,個名係...唔....
至於bibi隔離o個個係去上智,個名係...啊...........


anderson又回復體重啦
我記得佢去完日本fit好多
恆恆真係太瘦啦!

不再thin的阿thiN... 說...

我晏晝叫ANITA教我認人,發現佢係認自己D同學方面都有少少困難!呵呵!而我...轉眼間,又已經忘記了...結果要再問了一次!
左起:MONO,詩穎,ELLY,CARMEN

匿名 說...


原來我地記得自己d同學仔既名已經好值得驕傲!!!!