星期日, 2月 04, 2007

(182) I love my BEDROOM!!

抬頭看到圓圓的月光,忍不住對著它笑了出來...... 笑自己的傻氣!因為...... 我...... 彷彿如小樂所言,見到月亮有兔仔的影子啊!這...... 是否妄想症呢? (>_<)

9 則留言:

匿名 說...

唔係妄想架,真係有白兔仔架~

匿名 說...

咁隻白兔仔有冇同你講野? 話你流年xx?

萱萱媽媽 說...

係呀係呀, 真係有白兔仔架~
(睇到有白兔仔的人=仍然擁有一顆赤子之心)

匿名 說...

果然是很浪漫的雙魚女~ 換了是阿婆, 大概只看到吳剛~~

匿名 說...

咁我都覺得佢會睇到吳剛唔係白兔....

TingTingTing 說...

白免仔應該唔會講野,而係起到整緊餅.
唔知會唔會係cheese cake呢??

不再thin的阿thiN... 說...

多謝大家既支持啊!但係,各位,如果我同兔仔講野,我諗我真係有妄想症架啦!!(>_<)
sherman,我諗萱萱都應該會見到兔仔!!:D
jo & cell,我今日叫阿婆回應下,但佢拒絕左!唔通阿婆真係只係見到吳剛??

匿名 說...

hehe,我呢度會見倒好多星星,超浪漫!

不再thin的阿thiN... 說...

yukuri,小王子話星星之所以甘靚,係因為上面有朵花呀!!!