星期四, 2月 08, 2007

(188) 戥你地開心啊!

今天的MSN名字改為「2月7日,4件喜事,值得慶賀!」結果很多朋友也問是那4件事。其實4件事也和我沒有直接關係,只是聽到/知道/看到後,禁不住會心微笑,八卦地戥他們高興而已!
同事說,其實2月4日(春分)13:14分開始便踏入豬年,跟隨著這個趨勢,好事似乎會接踵而來啊!
謹祝各位豬年行大運,心想事成,最重要當然是健康快樂!(^_^)

P.S. 特別祝福偉大的Pinky-Yellow(定係應該叫做Yellowish-Pink呢?)!

10 則留言:

匿名 說...

好開心呀! 好似睇住佢地由種子到開花甘‧ 吾知會吾會結果呢? 加油呀! 粉黃情侣!吾夠水,我會盡量幫你地淋水‧(真多事,哈哈)

粉紅仔,記得吾好重色輕友呀.

充心祝福你們.

不再thin的阿thiN... 說...

六年級既紅戰士,你識寫甘多中文既?好叻呀!!
除左水之外,仲要施肥啊!再不時俾佢地曬下太陽,甘就肯定會開花結果啦! ^^
一齊識,然後睇住佢地開始"過電",開始忐忑不安,然後係埋一齊,感覺真係好得意呀!
粉紅戰士,重色輕友唔緊要,最緊要係錫黃戰士錫到"火農"!呵呵呵呵!
綠戰士

匿名 說...


我實在太庸俗啦
睇到"唔夠水"哩句說話
第一下令我聯想到-->無錢,我會盡量幫補你地架啦!
跟住諗,如果我都有咁既朋友就好啦!!!
wahahahahahahahaha

雖然我只係見過一次
都恭喜晒
yeahyeah!!!

不再thin的阿thiN... 說...

un,可能你既理解係岩架喎...反而係我誤解左"水"既意思?嘻嘻!

匿名 說...

以一個古代六年級程度嘅人,水=飲得的水.阿Thin, 原來妳都係古代人,好嘢!

對於$$$,我諗粉紅戰士會有足夠水去養黃戰士一生一世. 我想我地都係找佢養嘛我地啦.

粉紅戰士,我願意.你願意左未呀?

匿名 說...

無錯!
當我腦筋再轉一下既時候
就諗到如紅戰士所講既:
"我諗粉紅戰士會有足夠水去養黃戰士一生一世"
我就知道
我誤解左水既意思啦
hohohoho

不再thin的阿thiN... 說...

紅戰士,話晒我讀中文都讀到中七架...但結果,居然...同小六既程度係一樣...(飲泣中)
un,你果然係我識開既阿銀!哈哈!

匿名 說...

我覺得你地好爆笑~

anyway, 多謝大家啦, 你知我拍拖o既時候有幾多野諗架啦, 多謝之前大家輔導我咁耐, 至於媒人利是就向粉紅戰士要啦...哈哈!

匿名 說...

第日再出黎玩過啦!

不再thin的阿thiN... 說...

un,希望年三十晚會見到你啦!