星期二, 2月 13, 2007

(196) 大隻

去年夏天,幾乎天天也穿背心。
一天午飯,我跟同事說:「我最近肥左呀!重左成5,6磅都有。」
女同事:「唔覺喎,肥左係邊呀?」
男同事:「我覺得你大隻左!」
呆左……
大隻,不是用來形容男性或動物的嗎?例如:
大隻的健美先生;
大隻累累的地盤工人;
大隻而笨重的象。
雖然知道男同事並沒有惡意,只是有點辭不達意,但那一刻,還是受了很大的打擊。結果,「大隻2」便成為我在公司的花名!(另外有一個女同事叫「大隻1」)
事隔差不多半年,今早同事如常叫我「大隻2」時,男同事走了過來,說:「你地放過我啦……唔好再叫大隻啦……我知係我唔岩!」
同事和我相視而笑。
哈哈,其實只是一個花名而已,何須介懷。況且已經習慣了,不再覺得「大隻」是一個形容詞,它,只是一個名詞罷了。
但這應該是過去廿多年來最難聽的一個花名!呵呵!

7 則留言:

匿名 說...

朋友間
我只有一個花名咁大把
可能只係得一個
所以我仲記得個由來
係中三o個年某一日
有兩個同學無啦啦開始咁叫我
初初我都唔應佢地
叫叫下就個個都咁叫啦
當時無線正播緊"餐餐有宋家"
jojo應該記得啦
有你最喜愛的古天樂
佢地4個兄弟姊妹叫金銀富貴
我諗我個花名就係我個英文名+當時套劇的演員名而得來啦
(噢...又講左一堆廢話添...)

不再thin的阿thiN... 說...

un,多謝你既分享啊!

我中學時既花名...唔係好記得啦,類似係"雅典娜"同"圓圓";
到大學,你地叫我做"thin-na";
朋友間,叫我"阿thin";
去到日本,D朋友叫我做"A-chan";
去到舊公司,個花名好好聽架,叫"公主",不過係落難個隻(因為好窮>_<),全名係"落難公主",起源已經唔記得lu;
黎到新公司,養尊處優,個人肥晒,結果就變左做"大隻2"lor!

匿名 說...

花名--哩個題目好呀,可惜我嘅乏善可陳.
細個嗰時,冇花名架...通常, 我係幫人起花名嗰個. 直到我拍拖, 就有花名嘞.
"小公主"係第1個花名, 因為太刁蠻任性, 人又細粒, 所以男朋友成日問"點呀, 小公主, 嬲完未呀?"
大學嗰時, 曾經係"字典".到底係型似定神似呢?
"阿秘"係舊公司同事叫嘅, 超鐘意哩個花名.好溫馨.
"阿Jo"哩個名哩~ 開頭係同事叫, 後來啲Master同學見我電郵留名留Jo, 索性跟住叫~

匿名 說...

hehe,細個嘅時候有一輪媽叫我「大隻妙」,因為我嘅可愛直比當時電視嘅廣告BB。
上左中學,喺做義工嘅地方大家叫我「車神」,後來演變為「車」,事緣當時車臣打仗打到日日上新聞,而朋友則堅稱我開朗的笑聲有如汽車「撻車」一般……
另外有一個朋友叫我「亞娜」,應該是來自英文名。

P.S. 雅典娜,妳唔記得妳仲有一個名叫「智慧女神」啦咩?

匿名 說...

& 銀,我梗係記得餐餐有宋家啦!一套咁出色嘅,我諗大家都唔會唔記得嘅!係咪?hehe

匿名 說...

小學時,有同學叫我叫做'淡燒鴨'....
我有信心你歐遊的前半段會無啖好食,會瘦番d,後半段就唔知la~~~

匿名 說...

講起花名..真係好好笑
我每一個時期都有一個花名,
所以一想到此真的好好笑.
不過很感謝改名那個人.
雖然那個花名未必是自己鍾意的,
但大家叫下叫下變得很親切,
覺得嗎..公主