星期一, 2月 26, 2007

(224) 媽媽的神話

從前,媽媽有一雙軟棉棉的手臂。她說,年輕時已經是胖胖的,相信一世也和「瘦」字扯不上關係。曾經試過少食多餐,但完全沒有效用,她只可幽幽的說:「飲啖水,吸口氣,都會肥。」

3前年,媽媽退休了,因為肥胖和水腫的關係,身體負荷不來,以致膝頭不時隱隱作痛。姐姐便提議媽媽多做運動,更帶她到Physical Fitness試玩七天。媽媽起初拒絕了,覺得自己根本沒有力氣做GYM,推不動那些器械,但最終還是敵不過姐姐的舌頭,去了試玩一天。

就是這一天,改變了媽媽對做GYM的看法,亦開創了往後的神話。

第二天,她決定入會,而且之後幾乎每天早上也步行到尖沙咀做GYM,展開她的健與美生涯。如是者,風雨不改的做了一年多。當時的她,已經減掉了40磅。直至前年,黃埔開了California Fitness,媽媽決定轉會,成了永久會員。近年,媽媽的強項是「踩單車」,而且是Challenge班才參加,還說:「個D基礎班好悶架,又踩得慢!Challenge班就唔同呢,好刺激架!」如此勤力又富挑戰心的學生,自然成為單車老師的愛徒。(剛剛過去的年初一也去了捧老師場!還帶了利是和禮物給老師,但媽吩咐不是告訴爸,怕爸呷醋!嘻嘻!)

現在,媽媽身型FIT爆!爸和我也覺得只要保持著現時的體重,便已經足夠;但在外國人的眼中(即是二姐夫),他說媽媽太SKINNY。媽聽到SKINNY,只懂笑不攏嘴。因為神話已經在恆心和決心的推動下,令原本覺得沒有可能的事轉化為事實了。

6 則留言:

匿名 說...

記得auntie的確勁fit﹗佢上次見到我,仲叫我要做多d運動,減下 timm :p

匿名 說...

我淨係記得Auntie的咖哩魚旦... =P

匿名 說...

我想話好似黃埔個邊個間有好多靚仔教練,但可惜個個年紀都比我少.
媽媽真的很努力,應該多加支持.

匿名 說...

Auntie好利害呀!我都要以佢為榜樣先得!!

匿名 說...

Cell, 年齡不是問題呀.

不再thin的阿thiN... 說...

cell,講到靚仔教練,岩岩開張時的確係有幾個,但係自從旺角又開左分店後,調派左D人手過去,所以而家既靚仔教練應該所餘無幾.但根據可靠線報,好多健身教練都係GAY架...
(以上資訊,由日日都去做GYM既譚AUNTIE提供)

靜怡,你都要加油啊!唔好嘥左個會籍!

jo,我都同意你所講,年齡唔係問題!cell,加油!

海倫,auntie仲記得你係"成日都笑得好開心果個女仔"呀!