星期六, 2月 10, 2007

(190) 風信子(續)

不捨得留下風信子一個在辦公室渡過週末,
更加不捨得錯過它開花的盛況,
所以決定把它帶回家。
媽媽見到風信子,說:「擺係花槽,等佢吸下D霧水啦!」
隔了一夜,早上醒來,
急不及待去媽媽的前花園(即是花槽)探望風信子,
發現吸收了日月精華後,
已開了七成的花,
還傳來陣陣花香。
再和它度高,身高已達30cm。

從來對風信子的認識是零。
最近在網上查閱風信子的資料,
發現原來它和我最喜愛的花,
主要是來自同一個產地,
難怪我會對它一見鍾情!
至於最喜愛的花,
7年前在日本見過那片花海後,便鍾情至今,
渴望有天能到它的原產國一睹它的風貌。

萬綠叢中一點紅!

3 則留言:

匿名 說...

好靚呀!今次我相信應該沒事的,風信子應該會好好生長.加油呀!風信子.

匿名 說...

好掂呀!0的花真係開得好燦爛呀!相信今次之後,你對種植既信心應該加強左啦!

呢幾日係周圍都見到0的花開得好靚,例如我屋企樓下既公園有一個山坡,種左好多好多桃花,都已經開晒啦,行過見到真係覺得好開心呀!

不再thin的阿thiN... 說...

呵呵~多謝你地為風信子加油啊!!
我今朝臨返工前,特登擺左佢出去晒太陽,希望可以再開得靚D!