星期五, 2月 23, 2007

(215) 年初五:中大半天遊

2007.02.22(星期四)

世上可能只有銀銀才肯陪我癲返中大遊山玩水!

(左:大學火車站)
(右:"Please mind the platform gap",但車與月台的空隙又未免太大了!)











(左:有人可以告訴我這座外型囂張的building是什麼來的嗎?)
(右:Med Can醫學院的下午茶+朱古力批,可惜昨天沒有出爐馳名檸檬批......)











(左:飯煲底)
(右:中大校巴!令我想起當年超載既情景......仲要行山路添......好牙煙!)











(左:新亞「天人合一」,我好鍾意既景點!好似真係在水中央甘!可惜個人背光,哈哈!)
(右:唔知係咩花呢?櫻花?)

8 則留言:

匿名 說...

典...仲有個張相呢﹖
個張可以迷倒萬千少男既相呢﹖

匿名 說...

天人合一又真係幾靚,有機會都想看看.
但thin你好似時時刻刻都係吃野咁呀!

不再thin的阿thiN... 說...

海倫,同你講左睇完就要忘記!!!!呀呀呀呀呀呀呀呀呀!!!!!!!! >_<

cell,你甘直接既? (害羞)

匿名 說...

好一個天人合一呀

匿名 說...

阿Cell, 妳帶出左重點呀! tHin係時時食嘢架. 好神奇架!

萱萱媽媽 說...

「天人合一」真係好靚好犀利呀? 等我遲d又帶女女去睇下先!!!

匿名 說...

我都好喜歡呢個「天人合一」呀, 一定要搵機會去下先!!

匿名 說...

WAHAHAHAHAHAHAHAHA
海倫
你真係有福啦
睇到我地迷倒萬千少男既相!!!!!