星期五, 2月 23, 2007

(216) 星座


2007.02.22(星期四)
遊中大後,約了久未見面的朋友晚饍。
兩個不熟星座的人研究起星座來。
他說:「你都唔算好雙魚座呀,起碼唔算優柔寡斷呀!」
我:「一時時啦……不過好多野諗架!」
他:「見你有時做決定都做得好快!」
我:「基本上我都知自己鍾意D咩唔鍾意D咩既。」
他:「即係你係諗通左既雙魚座?」
想通了的雙魚座?哈哈,我也不太清楚。不過暫時頭腦還算清晰。
起碼這一刻,我覺得我是一個愛惡分明的雙魚女。
P.S. 朋友,快點弄清自己的心意吧!不要再一副無棱兩可的樣子了!祝你早日遇到你心目中的公主!(^_^)

4 則留言:

匿名 說...

Hey, 你二姐跟二姐夫睇你個blog睇得津津有味(雖然佢唔知你寫咩冬冬),尤其當見到相中芝芝....佢仲話欠你2封利是。順便講埋,我地昨日收到超級包裹.....thanks!

匿名 說...

'快點弄清自己的心意', 我可以預料, 推測其他人的想法, 但我覺得自己想點真係好難知 lei. 呢d 係咪叫當局者迷?

不再thin的阿thiN... 說...

han,我4月過去攞利是,呵呵!

BLACKBEAR,"自己想點好難知"...?唔...我諗重點係你想唔想面對自己,同埋面對現實?

匿名 說...

oic
可能我唔知情況就搭口, 失禮失禮 ~_~