星期一, 2月 26, 2007

(225) BB手

自媽媽愛上做GYM後,她便不停慫恿我入會,希望我可以多做運動。去會2月,我以推廣價入了會,正式成為California Fitness的「隱形會員」。

一入會,健身會便送了一堂教練堂給我,主要是請一位私人教練和我做一個體能測試,和大致說明各器械的正確使用方法。體能測試,大概是度高,磅重,測量脂肪比例等等,結果已經不記得了,反正都是不合規格。記得其中一項是類似測試力度的,教練皺了一皺眉,說:「你呢對叫做BB手,即係雙手無力。」

呆了。

然後,他便開始推銷若果參加什麼什麼課程,便可以鍛鍊身體,還可以練力。心想,做運動當然好,但我不想做大力士啊!BB手便BB手吧!(很消極的想法!:-P)

接著,他開始講價錢了,要$400一堂教練堂!我說:「我無錢喎。」然得減至$300。這時才知道原來所謂的教練堂是海鮮價。最終,我當然不為所動,堅持自己的意願。

上兩個星期,終於終止了會籍,因為不想再做「隱形會員」了。會籍至4月15日,希望在限期前,可以盡最大的努力,勤力點做運動,不要再白白的供養California Fitness了……

4 則留言:

Unknown 說...

我以前隻左手都被人話過係BB手。但係e家已經變番隻大人手啦。

俾心機呀! 吾好白白俾人攞妳D錢。

不再thin的阿thiN... 說...

噢,原來世上另一對BB手在地球的另一方呀!!不過真係估唔到你會被人話係BB手...定係我識你既時候,你已經變左做大人手呢?

匿名 說...

所以我從來唔會入會
因為知道自己唔會去
除左食...憂想係我身上囉一塊錢!!!wao!!!

bb手有咩唔好!?!!
你下次同教練講
唔洗做先會有bb手!!!!!!!!!!!!!!!
i am proud of it!!!!

匿名 說...

he…我冇呢啲問題。我不嬲都係大力妹。

jo