星期二, 2月 27, 2007

(230) 2007的生日快樂(1)

收到朋友的電郵,說今年生日活動的主題是:
親親大自然,
甘又老一年!
多殘忍的主題啊!!(雖然是押韻的……)
離生日還有一段日子,但異常重視生日的我,每年也會預先「放風」提朋友和我慶祝生日(好似有D變態添 >_<),今年也不例外。唯一不同的是,今年,我希望可以和好友們簡簡單單地過,不需要如往年般十多二十人一起慶祝了。無論多人還是少人,只要開開心心的笑過,便等於過了一個快樂的生辰。

8 則留言:

匿名 說...

咁係到我先祝你生日快樂,事事如意.最重要係身體健康及大佬個句呀!^.^

匿名 說...

hehe……我地年年都咁開心嫁啦!妳見倒我地都好開心格!!

jo

不再thin的阿thiN... 說...

cell,你真係知我心意!! ^^

yukuli,見到你地,都唔記得唔開心係咩感覺lu!!

匿名 說...

生日快樂呀!!

匿名 說...

tum下你開心先
你好似2004年d相最肥喎!!!!!!

不再thin的阿thiN... 說...

un,2004年,我仲cool緊牙,個時應該係最瘦架...可能塊面脹only...
最肥,應該係0係日本個年,同埋今年!

匿名 說...

Though it's not your birthday yet! Let's start your birthday WEEK from this Sunday!!!

不再thin的阿thiN... 說...

jo, u're so nice!!!!