星期日, 2月 25, 2007

(219) 我愛你...

2007.02.24(星期六)

親愛的Wii,

初次見面已對你留下深刻的印象,這,難道便是一見鍾情?
由認人遊戲、釣魚、騎牛牛到Cooking Mama,無一不令我愛不釋手。但最感到興奮的是你讓我碰上Boxing、Bowling、Golf、Tennis、Table tennis和Softball,尤其是前兩者,實在是太好玩了!雖然昨天的癲狂令今天的我得到一對Wii手(即係有點酸軟),但不減我對你的愛意,亦無悔昨日的爛玩。
不知在何月何日可跟你再相聚。但在此前,請多多保重,和繼續進修,以鑽研更多新奇有趣的玩意!

愛你的 圓圓

(Wii入面的我!)

6 則留言:

萱萱媽媽 說...

好cute呀!

不再thin的阿thiN... 說...

呵呵,佢有一對小甜甜的"水晶眼"!

萱萱媽媽 說...

就係對眼睛特別靚, 水汪汪...

匿名 說...

噢...
我o個個好似我架
因為有一個雙下巴...
下次影左相比你睇

報紙已經登過幾次啦
話外國有研究證明可以減肥

不再thin的阿thiN... 說...

我其實只係貪佢有對亮晶晶既雙眼,同埋一個心型嘴!哈哈!!
銀...你有雙下巴??唔覺喎!!
至於減肥,絕對可以!!

匿名 說...

啊...
你太識安慰人啦
我愛你thina!!!!!!!!!!!!!!!!