星期一, 2月 26, 2007

(226) 雪


第一次看到真雪是在日本,應該是2001年1月7日,當時正在老師的朋友家中homestay。大概是黃昏時分,抬頭一望,發現幾片雪花正緩緩的下墮,輕輕的拍向玻璃,愈積愈多,愈積愈厚,也愈來愈凍。Homestay的爸媽怕我沒有足夠的衣物,便立刻駕車到附近的超級市場,買了一對雪白的手套給我,一直保存至今。

很愛下雪天,曾經試過懶浪漫的一個人走在街上,不撐傘,靜靜的享受雪花飄下來的感覺。但結果卻一點也不浪漫,只覺頭、面、褸、褲也濕透……又凍又濕,現在想起也禁不住為自己的「浪漫主義」而感到可笑。

當年留學,算是多雪的一年。3月尾到應該開始回暖的大阪探藍戰士時,居然仍在下雪。但可惜銀銀和我已把所有厚衣物從鹿兒島寄回東京,幸好「媽媽」給我倆每人一個暖包,這種雪中送炭,我永遠也會銘記於心。

香港沒有下雪,特地拜託在加拿大的朋友拍些雪景照給我。很美很美,猶如聖誕咭上的景物一樣!多謝啊!(^_^)



14 則留言:

匿名 說...

我都好記得落雪的情景,也曾為看到一片雪地而興奮一整晚.記得我也曾像你般傻,但我就和朋友一起睡在那片雪地中,很凍很凍.現在回想也不知為何,後來好似/給剛好路過的朋友拍了一來,那是否很好笑呢?至現在為止我也很喜歡雪.

匿名 說...

2000年1月1日, 我記得我冒著雪, 跟北海道Homestay的一家人去"初詣"(新年參拜), 求了一個大吉. 當年看完紅白, 還和他們一家人喝酒唱歌到天光. 青春呀...
Jo@hk.myblog.yahoo.com/achiever.joanne

不再thin的阿thiN... 說...

唔...鈎起左條雪癮添...好想睇雪呀...

匿名 說...

今年最初の雪の華を・・・

匿名 說...

記得係一訓醒就成街都係白雪雪~
然後想出去行下,就差d由大斜坡碌落底...嚇死..但係又好開心既日子

不再thin的阿thiN... 說...

海倫,你宿舍個條斜坡,真係斜得太過份啦!!就甘行,都好似隨時會碌落去甘...更何況係舖滿雪既時候?!

匿名 說...

helen> 2000年1月7日你唔係同我& joanna一齊mer?我仲煮左餸拎去畀銀銀架!!我回程o個時你地有去小竹向原站接我ga!仲一齊去左便利店買雪條食tim...跟住放到房就發現暖氣壞左> <

匿名 說...


你地係雪中送炭啊
送食物去一個充滿禁忌的宿舍
感謝m(-.-)m
因為有過那一天
當時對落雪的感覺可說是又愛有恨

後來對雪的印象
就是和宿生們合力用雪砌了一個屎路屁頭
好勁架!!

小樂-->我記得你用風筒吹暖張床!!!

不再thin的阿thiN... 說...

un,我仲記得當晚收到你既sky mail時的震驚...

匿名 說...

係呀係呀 helen 我地係一齊嫁……妳唔記得啦?
我仲記得我地好似癲婆咁大叫添……

承俊哥 說...

影得唔錯喎...啱啱落嗰陣係最靚嫁...
見到個 driveway 有啲諗番起以前剷雪o既回億...

匿名 說...

哈哈﹗大家咁好記性既﹗
原諒對日子既記憶係無比差既我....

匿名 說...

thina
我自己反而無印象了
證明時間可以沖淡所有野
淨係記得買左好多張電話card
但係好快又講完
wahahahaha

海倫
唔洗擔心
其實...佢地唔講o個日做過d咩
我都配唔返d event落去...
不過
你記唔記得你同我剪過頭髮呢??呵呵呵呵

匿名 說...

unun,記得呀﹗
多謝你既信任同勇氣,比我幫你剪頭髮呀﹗
其實我有時都有幫自己剪...試過一次比髮型師話過之後(因為自己剪完全無章法,髮型師整左好耐都整唔返一個正常既頭:p ),又金盤洗左手喇....