星期一, 2月 12, 2007

(195) 風信子(再續)


風信子在大家的鼓勵下,已長高到32cm了!花亦開了九成半,還剩下幾個花蕾含苞待放。
報告完畢。

7 則留言:

匿名 說...

好靚呀!不過我聽人地講講風信子就如其名很快生長很快就x如風般..所以請多為它拍照^.^
今年行花市我亦打算買一點盆栽返公司,希望不要如往年般.你呢?

不再thin的阿thiN... 說...

係呀,風信子開過一次花,除非你識得D特別技巧,否則就好難再開第二次!
我年三十都會去行花市呀!你係咪去維園呀?

TingTingTing 說...

嘩,你的風信子開得好靚呀!好開心呀!
我依家係公司都種緊幾塊紫羅蘭葉,我會叫佢地以你盆風信子為榜樣,加油開花的!

匿名 說...

哎吔, 我返工個度有同事種花好叻架, 佢地每年都會整0的水仙跟住係年宵度賣, 今日佢地幫我砌左一盤, 有好多花lum ga, 我真係好期待佢地開花呀!! 希望佢地都有風信子咁燦爛啦!!

匿名 說...

咁你應該試下照顧佢再開花啊!

水仙每天換水就可以開得好靚架啦!

匿名 說...

我會努力架!多謝你既意見呀, 如果唔係你提我, 我真係唔知要日日換水架! 感激感激!

匿名 說...

係呀!我係去維園呀!到時打比你睇下會唔會遇到你呀!不過我都幾夜先去>.<