星期三, 2月 21, 2007

(212) 年初四:新春日立團拜

年初四,仍然放假。(這樣說好像有點囂張,嘻嘻)
中午,回舊公司和同事們吃午飯,一如往昔,一眾蝗蟲掃點心,不消一刻已經把枱上的吃清光。每次回舊公司,都有一種很窩心的感覺,猶如一個大家庭般親切和諧。
午後,閒逛一會,然後買了熱騰騰的蛋撻到舊公司,美其名是探班,實質是厚著臉皮向日本人「豆」利是。
老闆一邊吃蛋撻一邊問:「點解可以返黎既?」
我:「今日放假啊,下星期一先返工。」
老闆:「間公司甘好既?」
我(賣口乖):「都係日立好。」
老闆:「甘不如返黎做啦,有空位呀!」
我,當然只可以報以微笑。正所謂,好馬不吃回頭草嘛!
老闆對另一日本人說:「佢好似阿女甘,返黎探我地。」
雖知公司其實並沒有打算增添人手,但聽到老闆的「邀請」,心裡仍是甜甜的。女生,還是喜歡聽「甜言蜜語」的!(雖然老闆的話不算很甜……)

(左:估唔到會有全體員工大合照!)
(右:口花花的老闆)










(左:好鍾意食既上司)
(右:和靚靚同事各手持一張手寫的"揮春",希望會實現啦!哈哈!)











4 則留言:

匿名 說...

嘩...我現在聽到這番話添,你叫我點算?我即時係到想,老闆,真係估你唔到!
不過我地隨時歡迎thinthin你上來探我地呀!

不再thin的阿thiN... 說...

如果我話"好呀,我想返黎做",老闆就真係唔知點算好啦!哈哈!

匿名 說...

好羨慕呀...我今晚又做到9點.. 好想去玩呀... (心野Jo)

萱萱媽媽 說...

thin, 多謝你上來探我地同你D蛋撻+朱古力呀!!!! 如果老闆下次再問你同一個問題, 你要答"好呀", 我想看看他的反應啊, 如果你真的返黎做,我會超開心架!