星期日, 2月 25, 2007

(222) Coffee Jelly


有一陣子,為確保每天也可吃到Coffee Jelly,幾乎隔天便到¥99店入貨。不算是十分喜歡飲咖啡,但卻很喜歡Coffee Jelly濃濃的咖啡香味。
事隔多年,前天,在百佳見到日本產的Coffee Jelly,便立刻買了一PACK回家。超愛咖啡的媽媽吃了一口,已對它讚不絕口。
我說:「遲D見到再買先得。」
平時媽媽總會說一句「唔好嘥錢啦,試過咪得lor!」
但今天,媽媽沒有回應。證明她已和我一樣,喜歡上Coffee Jelly了。呵呵!

2 則留言:

匿名 說...

哈哈哈……Auntie 跟我媽一樣,我媽也是超愛 coffee jelly 的!等我聽日買比佢食sin!!

不再thin的阿thiN... 說...

買啦買啦!
唔知點解,我琴日再去百佳,已經見唔番coffee jelly啦!!!