星期日, 2月 25, 2007

(218) 年初七:高家宴客

2007.02.24(星期六)
初七,一眾友人到高生高太家作客。除了玩Wii外,當晚的重頭戲是高生親自下廚!
紅蘿蔔豬骨湯、清蒸鮑魚仔、滑滑瑤柱水蛋、黃金蝦、生菜瑤柱炆養顏花膠、滑雞粉絲煲、炒腰果雜菜,全部也好好好好味。
當每道菜上枱時,我們不禁報以「嘩」一聲,因為我們從心底裡感受到撻哥煮一道菜時,不單放入材料和調味料,更注入了無比的愛心(當然九成九是給撻嫂的,餘下的零點一成是給我們這群只懂吃喝玩樂的嘩鬼朋友)!
撻哥,絕對可被封為新一代的美男廚神!希望在不久的將來再有機會到高家作客!(^_^)V


(左:撻哥細佬為大家裝湯)


(中:坐著等吃的女生們)
(下:全體大合照)

7 則留言:

匿名 說...

真的很美味呀. 希望會啟發到其"他"男士效法啦.

萱萱媽媽 說...

好羨慕! 好正呀!

不再thin的阿thiN... 說...

jo,男人識&肯煮,真係加晒分呀!!你叫佢加油啦!

sherman,星期日會唔會食到你既手勢呢?例如官燕蛋撻,粉絲青邊鮑,蟹黃魚翅,金薄花膠等等!呵呵,大期待!!!

匿名 說...

我估太太唔會煮呀啦.即食燕窩都ok呀!
但wii真係會玩上癮囉,雖然隻手係痛少少.

萱萱媽媽 說...

我? 我已經退左休好耐喇...依家沖奶先至係我的強項...星期日炮製一柸比你啦!

匿名 說...

多謝各界支持!小弟會再努力研究更多新菜色以供大家品嚐~
不過我想澄清....
個湯其實係"紅蘿蔔花膠煲雞湯".....

撻哥

不再thin的阿thiN... 說...

撻哥!!係你留言?真係你?實在太受寵若驚啦!!! ^^
不過...我居然講錯左個湯名...對唔住呀...(飲泣中)