星期三, 2月 28, 2007

(234) 阿tHin狂想曲6:中毒

特別新聞:
近日發現一群年齡由10歲至80歲的市民,每晚坐在電腦前埋頭苦幹,時而皺眉,時而傻笑,不停打不停打,遲遲不願休息。據報,這些人均患上「BLOG主後群症」。如發現以下三樣特徵,請盡快到附近的醫院求診,或告訴任何值得信任的人,切勿諱疾忌醫。
(1) 狂寫BLOG
(2) 狂睇人D BLOG
(3) 狂COMMENT人D BLOG

你,今日寫左BLOG未呀?

7 則留言:

TingTingTing 說...

哈哈,咁似乎我都開始患上緊呢個病.不過我enjoy患呢個病咪得羅!:P
咦阿thin,似乎你現在在公司真的很閒喎!

Wai 說...

arThin, 你中毒中得好嚴重呀! 救命呀! 妳快D去醫院啦!

不再thin的阿thiN... 說...

呀................我已經變成左"毒blog獸"啦.................(痛苦地呼喊中)

匿名 說...


咁我咪要幫你叫救護車
999!

匿名 說...

Today... not yet ar... will do!!

匿名 說...

唉,我已經睇左醫生,衣家食緊藥呀……

萱萱媽媽 說...

阿Thin, 你無事喎, 真架!你無野呀...放心繼續啦...
** 好似壞人咁, 其實只係想睇多D你寫的東西...