星期六, 2月 17, 2007

(205) 原來你一直都在!

已經過了差不多一個月了,
我以為你已經走左,
今朝一起身就發覺原來你一直都係到!
我從來都無愛過你,
點解你一定要留係度?
根本就無人想見到你,
你快D走啦!
一直睇開果個醫生今日又放假,
結果被迫隨便揀左一個,
但食左藥都好似無咩用甘!
不嬲都唔算係個D弱不禁風既女子,
今次點解會拖甘耐既?
我要健康啊!
唔要病菌在體內繁殖!
感冒菌,走吧啦!!
~年三十晚無得行花市,一個人躲在房間飲泣的譚圓圓~ (>_<)

7 則留言:

匿名 說...

襯假期休息多D啦! 佢就會怕咗妳, 吾敢見妳。

Take Care

匿名 說...

tHin, wish you get well soon. And also a happy Chinese new year~
* Flower market was not so nice, dun worry, you did not miss any fun~

匿名 說...

我很幸運呢! 狗年年尾有幸認識兩個神 - 雅典娜&邱比特.. 很多謝妳們在我BLOG的留言..
(真不好意思, 而我卻一直沒時間在妳的BLOG留言..)

剛剛從這邊的電視新聞看到年三十晚行花市的境況... 太..太...太多人了!! 身體抱羔的妳 - 沒有行花市是一個明智的決定!

祝妳 身體健康, 青春常駐, 心想事成!
恭喜發財!!!

雅典娜 take care ar~!

匿名 說...

咦~ 你呢d明顯係想人關心公主病啦﹗﹗
睇你尋日後尾玩得幾開心,仲勁精神timm﹗

不再thin的阿thiN... 說...

我對唔住大家...大家甘關心我...我居然無好好take care自己,走左去玩... >_<

匿名 說...

你年年都去行花市買桃花,今年無得去係可惜d(我唔同你去都唔使"炸病"呀),不過我一直覺得年宵反而唔旺你,所以你今年唔去可以仲得,真既~
我都有去...不過如常地唔鍾意行,怨聲載道~唔去既你係明智的!
小心身體呀,公主抱恙,我地呢d臣民又點安心過年呢~

匿名 說...

會長你比佢呃左啦!