星期三, 2月 14, 2007

(200) 情人節快樂! (3)

放工後,上了舊公司。
吃了撻哥的蛋撻,靚靚同事的檸檬茶(仲記得我唔鍾意飲凍野添呀,好細心!),收到甜甜的朱古力,還有大佬的馬騮仔公仔(係我喜歡的綠色呀!)。
除此,還要多謝朋友的SMS和電郵!

沒有情人的情人節,仍舊快樂!

至於有情人的,其實每天也是情人節,即管好好享受每一刻的甜蜜吧!

P.S. 今日係Pinky-yellow的第一個情人節,好緊張啊!!(又八卦起來添......)









3 則留言:

匿名 說...

不用客氣...這麼小的事情又怎會忘記呢?
得閒多點上黎探我地就真.

萱萱媽媽 說...

點解襯我不在上公司呀!!!!! 我唔理呀!你星期五要再上來啊! 星期五冇日本人呀!

不再thin的阿thiN... 說...

cell,果然係秘書,零捨細心!
sherman,我都係上到去先知你放左假!本來諗住可以一如往年睇下你D超級大玫瑰花架ma!星期五唔得閒啊...但我初四會返去食開年飯!嘻嘻!