星期五, 2月 09, 2007

(189) 風信子

2月4日(星期日):
Housewarming後,和朋友去了附近的花虛一趟,見到很多風信子的盆栽。賣盆栽的阿姐說風信子適合放在辦公室,每星期淋一次水便可,預計農曆新年前會開出紫色的小花花。
2月5日(星期一):
把風信子帶回公司,當時的它還是青BB的。
2月6日(星期二):
第一次淋水。
2月8日(星期四):
心理上覺得它長高了,於是為它度高,25.7cm。
2月9日(星期五):
回到公司,見到它的頂部變了紅色,開始開花了!!高度為28cm。雖然不是阿姐所說的紫色,但仍然為它頑強的生命力而感到高興。何解會說它頑強?因為……因為曾經有仙人掌在我無微不至的悉心照料下死掉。天生天養的仙人掌居然可以在我手上死去,實在是一個奇恥大辱!風信子,你要堅壯地活著,努力開花,這樣就可以為我洗脫「植物殺手」的嫌疑了!呵呵。




6 則留言:

匿名 說...

好靚呀~~ 阿tHin好典雅~~

不再thin的阿thiN... 說...

噢!種死仙人掌都可以叫做"典雅"?jo,你真係好錫我呀!(淚目)

匿名 說...

嘩......你成功左啦! 恭喜你呀......真係一個好開始, 你要繼續努力呀! 0的花雖然唔係紫色, 不過呢隻色都好靚丫! 見到咁可愛既小花, 我都好想買番盤種下呀......

匿名 說...

thin,加油呀!不過我都有d驚....可能我同你一樣都係植物殺手,所以總係會有d擔心.
點都好加油呀!風信子.

TingTingTing 說...

一個月前同事買左盆怕羞草俾我,一星期後,同事驚嘆我可把十分野生的怕羞草魂歸天國...阿tHin,我同你都不相百仲.我的同事之後唔肯左買盆栽給我了...

monbibi 說...

其實怕羞草係吾適宜係室內種架,
雖然佢好粗生,但吾代表可以係室內種ma...
道理等同麻雀只可活於自由自在既郊外,不能活於鳥籠既道理一樣...
我覺得吾關你事既!