星期三, 2月 07, 2007

(184) 追魂CALL(續)

剛看了同學的BLOG,說追魂CALL又再出擊,傾訴心事,然後借故約同學出外吃飯。同學出於好心,決定再給「自我提升」一個機會,看看她是否真的「有心事」。結果一如所料,目的只想推銷「自我提升」COURSE和套取另一位同學的電話號碼。同學還說聽到「自我提升」事後打了上CALL台,說了些暗號……究竟「自我提升」背後是否有壞人在操控著呢?她在COURSE裡認識了什麼人呢?她這麼落力,是真的覺得那個COURSE無械可擊?還是當中涉及商業利益呢?愈想就愈覺得匪夷所思。
我開始懷疑上星期的追魂CALL,其實是想問我拿取所有同學的電話號碼!!!同學們,放心,我不會接聽她的電話之餘,亦會捍衛各位的私隱,不會令大家的電話號碼暴光的。
唉,「自我提升」,上完後反而令大家不敢接近,淒涼!
剛剛,在香港的唯一一位男同學在MSN(另一位男同學還在早稻田進修,矢志要打倒日本軍國主義!)問:「幾時搞聚會呀?好想唱K。」
我說:「新年後啦!」
答完後才記起曾說過不再做搞手的……但搞手癮起……我,還是喜歡為大家搞活動……同學們,可以讓我重投搞手的行列嗎?

9 則留言:

匿名 說...

借你呢度,我想多謝各同學成功保護我既電話號碼,實在係萬二分感激﹗

另外,搞聚會呢d野,梗係要你呢位親和力超強既智慧女神搞啦﹗唔該晒﹗

匿名 說...

海倫:佢無你電話號碼咩!!
唔怪得知佢無找你哩個好朋友啦!!!!!!!!

天山雪蓮:爸爸找你呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!爸爸!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

不再thin的阿thiN... 說...

我問爸爸"追魂call"有無搵佢呀ma!佢話無,但佢話會"試下"miss某人call甘lor!

匿名 說...

相信兇手係拿住我地讀書時既電話表,
所以所有係畢業後轉左電話既同學,
例如我,兇手就冇辦法搵到喇~

匿名 說...

好掛住爸爸~

匿名 說...

福爾摩斯凌︰

冇錯!佢就係攞住我地當年嘅電話表。
嗰日搭火車嘅時候,
佢就係攞左嗰張表出嚟,
呻話︰哈哈哈,我都係攞住呢張表炸!我都冇妳地好多人嘅電話添!哈哈哈……

咁樣

匿名 說...

只怪我地當年年少無知
應該聽媽媽話
唔好立亂比電話人啊!


唔知點解
突然醒起
係日本的時候
有個同學話爸爸似木村

不再thin的阿thiN... 說...

我記得ar!!!其他你個同學係咪唔知木村係咩樣架?(好彩爸爸無我個blog條link架啫!呵呵!)

匿名 說...

哈哈哈
我覺得爸爸 ok 嫁!
不過同木村就……

兩個標準嚟嘅!