星期一, 2月 12, 2007

(194) 忍笑

有沒有試過對著螢光幕傻笑呢?
有沒有試過震著忍笑呢?
有沒有試過為了防止自己笑出聲而差點把唇也咬破呢?
有沒有試過有時忍無可忍,在不容許笑的情況下笑了出來呢?
自問忍笑的功夫奇差,但又很愛笑,
偏偏卻時常在不適當的時候想笑,
例如在寂靜的辦公室,嚴肅的會議室,
有時一個人在街上走也會因為看到有趣的事物而想笑。

研究報告指出大笑對身體有莫大的益處,
那麼,請問忍笑會否對身體造成任何負面的影響呢?

有關新聞:
加州大學的施圖貝爾及採爾策則創辦了一個名為「大笑處方」的慈善機構,研究用笑來減輕病人的疼痛。採爾策解釋﹕「大笑會影響與疼痛控制系統有關的血清素含量。這意味長期大笑可能有效治療慢性疼痛,並有助於緩解抑鬱症、改善睡眠及緩解焦慮症。」
http://hk.news.yahoo.com/061008/12/1ua1q.html

美國一項研究發現,每天大笑15分鐘,一年便可燃燒4.5磅體重,聲稱可能是對付癡肥的最佳方法。
http://hk.news.yahoo.com/070118/12/20890.html

11 則留言:

承俊哥 說...

Athena, 你好!
第一次出 comment, 哈哈!

其實有時發白日夢嗰陣好易會笑咗出嚟,跟住通常都會俾人啤住,哈哈哈哈!!!

不再thin的阿thiN... 說...

唔小心笑左出黎的話,我會扮無野,唔望周圍既人,以為周圍既人就唔會望到自己,然後繼續扮做野... >_<

承俊哥 說...

喺公司得啫,但搭車嗰陣就...
不過都冇所謂啦,冇人識我。

匿名 說...

係忍笑既時候,就會好希望自己有戴口罩...就算唔出得聲,都起碼可以有個笑口~

匿名 說...

笑一笑 世界更美妙 笑.............

大笑 儍笑 微笑 哈哈笑 忍笑 只要開心 邊種笑都一樣

保持開郎 人都靚D
繼續笑笑笑笑笑笑啦

P.S. 小心笑爆唇

匿名 說...

這個問題我經常遇到,而我唔小心大笑個時,一定會有2個人知,一個就係我對面個個老細,另一個就係我隔離個個靚女.後者發現了亦沒所謂,但前者就有d問題呀!所以我一般都會扮無事,或者忍住個笑樣...所以都幾辛苦呀!

不再thin的阿thiN... 說...

cell,係呀,如果俾才叔見到你笑,佢一定會"的"你入房,問你笑咩架!!!
我以前開weekly meeting都試過...話說佢宣佈阿婆既心上人部長會黎香港,甘我好自然就戥阿婆開心,跟住微笑,then才叔就問我因咩事笑得甘開心...叫人點答喎...我唔可以踢爆阿婆架ma!!係咪?!

紅戰士,我覺得我係笑得太多啦...咩都笑得一餐,好似儍婆甘... >_<

海倫,一於日日都戴住個口罩出街啦,呵呵!

匿名 說...

我上個禮拜上training個陣先試完, (之前都試過無數次)有個同事講左0的好笑既0野, 明明大家已經笑完, 但係我就無端端會諗番起, 跟住就好想笑, (最慘就係大家圍住黎坐, 面對面咁)唯有死忍啦, 個下都真係好難頂, 又驚俾人見到我仲笑緊0的無聊0野, 諗番都覺得自己好傻仔呀!!

匿名 說...

笑又點可以厭多呢
做人可以由衷咁笑出黎
都係一種福氣黎架
心境開朗
好事自然就會跟住你黎啦!

不再thin的阿thiN... 說...

但笑甘多,會唔會有好多"表情紋"架?
~杞人憂天thin~

萱萱媽媽 說...

我好鍾意大笑架, 但點解我唔覺我有瘦既?? 每天大笑15分鐘,一年便可燃燒4.5磅體重...如果我唔笑, 咪好大獲...