星期二, 1月 16, 2007

(159) 中藥課:隔臟療法

2007.01.11(星期四)
今天上中藥課時,學了一個新詞彙,叫做隔臟療法。
大意是當臟腑A不適,會對臟腑B用藥,以達治療之效。
例如,肝熱以致睡眠質素差。
肝屬木,木生火。要解熱,當然可以針對肝臟下藥,但更高層次的療法可以是用藥滋腎水,水降火,從而消肝火。
很厲害吧?但我只懂紙上談兵,要我用藥,實在是毫無頭緒。

2 則留言:

匿名 說...

我聽我媽講
佢以前去做腳底按摩
個師傅話有時如果某個器官有事
唔會直接按o個個器官個穴位去治療
而係按其他穴位作反射治療
有d師傅真係好勁&有醫德
我婆婆有次去做腳底按摩
個師傅一按
就叫佢快d去睇西醫
話中醫攪唔掂架啦
去檢查後得知係cancer
可知有d醫生(不論中/西醫)
明知自己醫唔到
或者明知做手術都救唔到
但仍然留住個病人去做哩樣個樣
就係分明想賺你錢囉...

不再thin的阿thiN... 說...

遇到一個有良心既醫生,真係好好彩!